Terug in Nederland!

2 november 2014 - Tisno, Kroatië

Terug in Nederland!

Dinsdagavond laat kwamen de pa’s aan in Ivinj. Waarna ze, na een paar Karlovacko‘s en een goede nachtrust, een rondleiding kregen langs de mooiste plekjes van Tisno en omgeving! De dag erop zijn we met z’n allen naar de Krka watervallen gegaan. Zo’n 40 minuten rijden vanaf Ivinj. Prachtig!

Bij terugkomst was Wilma al bezig met het bereiden van het avondeten en hebben we heerlijk met zijn allen gegeten!

Vrijdagmiddag zijn we vertrokken richting Nederland. In tegenstelling tot de heenreis, verliep de terugreis wel voorspoedig en zijn we nu weer terug in Nederland. We kijken terug op een prachtige periode met vooral heel veel goede en leuke ervaringen, waar we beiden heel erg van genoten hebben!

De afgelopen twee maanden hebben wij erg veel geleerd, veel leuke mensen ontmoet en ontzettend veel ervaring opgedaan. De stage was nog leuker dan we vooraf hadden verwacht. We hebben een fantastische tijd bij Lex en Wilma gehad. We gaan er zeker nog terugkomen.

Wilma en Lex: Hartstikke bedankt voor deze unieke ervaring en voor alle goede zorgen tijdens ons verblijf en graag tot ziens in Ivinj!

Alle lezers bedankt voor het lezen van onze blog verhalen!

Bekijk de allerlaatste nieuwe foto’s!

1. Ton van der Spiegel:
    2 november 2014
    Welkom terug Thom en Matthijs!
    Ik heb genoten van jullie prachtige verhalen. Veel meegemaakt en daardoor veel geleerd en veel ervaring opgedaan. Dat is precies waar een stage voor is bedoeld. En als ook Lex en Wilma er nog wat aan gehad hebben - en daar twijfel ik niet aan - dan is het een win-win situatie geweest.

PS het zal weer wennen worden op school :-)

Groet,
    Ton van der Spiegel
  2. Jolanda Lensen:
    5 november 2014
    Leuke verhalen en mooie foto's! Wat zal het weer vreemd zijn hier in Nederland!!